- Desktop version
Hotelsko poslovanje
Naš softver pojednostavljuje upravljanje hotelskim objektima, rezervacijama i uslugama, smanjujući administrativne zadatke. Omogućuje optimizaciju troškova, poboljšava korisničko iskustvo i učinkovitost upravljanja smještajnim objektima.
O PROIZVODU
Softver za hotelsko poslovanje osmišljen je kako bi pojednostavio upravljanje različitim vrstama objekata uključujući hotele, hostele i privatne apartmane. Korisnici mogu lako unijeti pojedinačne objekte, smještajne jedinice i razne pakete usluga, poput noćenja, noćenja s doručkom ili punog pansiona. Omogućava precizno definiranje cijena usluga za svaku kombinaciju paketa i smještajnih jedinica, osiguravajući transparentne i učinkovite cjenovne strategije.
HMS nudi sveobuhvatno rješenje za upravljanje rezervacijama, prijavama i odjavama gostiju, financijskim operacijama te generiranjem detaljnih izvještaja i analitike. Kalendar grafički prikazuje dostupnost smještajnih jedinica, status rezervacija i podatke o gostima. Korisnici mogu brzo i jednostavno upravljati svim aspektima rezervacija, čime se značajno poboljšava učinkovitost rada.
ZNAČAJKE
- Omogućava grupne rezervacije, što pojednostavljuje proces za veće grupe.
- Vizualno sučelje kalendara omogućuje jednostavno praćenje dostupnosti smještajnih kapaciteta.
- Softver pojednostavljuje vođenje evidencije raznih usluga u objektu, poput restoranske potrošnje i spa usluga, te omogućava prebacivanje potrošnje na hotelsku sobu.
- Ova funkcionalnost dodatno poboljšava upravljanje uslugama i olakšava praćenje troškova gostiju.
- HMS značajno povećava učinkovitost poslovanja, pojednostavljuje upravljanje gostima, smanjuje vrijeme potrebno za administrativne poslove te optimizira troškove.
- Poboljšanje ukupnog korisničkog iskustva i zadovoljstva gostiju.