CRM i Billing

CRM softver je alat koji se koristi za upravljanje i poboljšanje odnosa s korisnicima, a pomaže u praćenju, upravljanju i pružanju podrške korisnicima kroz različite komunikacijske kanale. Billing softver korisniku osigurava potporu u procesima obračunavanja, fakturiranja i upravljanje financijskim aspektima pruženih usluga kroz precizno praćenje potrošnje korisnika, generiranje računa, obračunavanje naknada i upravljanje naplatom.

O proizvodu

ABOUT

CRM softverom formira se baza podataka korisnika s detaljnim podacima o uslugama i korisnicima usluga. Ona je osnova za praćenje korisničkih interakcija kroz sve kanale komunikacije, upravljanje prodajnim procesom u svim njegovim fazama, te upravljanje korisničkom podrškom. Billing softver omogućuje precizno tarifiranje i obračun usluga koje pruža organizacija, generira račune za korisnike na temelju obračunatih usluga i primijenjenih tarifa, prati plaćanja, upravlja naplatnim ciklusima, generira podsjetnike za neplaćene račune i prati dugove korisnika. Modul integracije osigurava automatsko povezivanje s infrastrukturom za pružanje usluga kako bi se vršila automatska uključivanja i isključivanja usluga ovisno o ugovaranju usluga s korisnikom i stanju plaćanja (npr. automatsko aktiviranje usluge mobilnog telekom operatera po potpisu ugovora ili uključenje/isključenje usluga ovisno o neplaćanju/plaćanju dospjelih obveza). Sustav pruža analitičko izvještavanje o provedenim procesima kroz izvještaje o korisničkim aktivnostima, prodaji, podršci i performansama operatera, te prihodima, naplati, neplaćenim računima, stopi naplate i drugim financijskim pokazateljima poslovanja.

Korisnici

USERS